نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
  • آموزش بهداشت و ارتقای سلامت تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 38-50]
  • آموزش ریاضی چرایی‌های مفهوم حد و کاربرد آن [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 1-9]
  • آموزش ریاضی درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 22-29]
  • آموزش شیمی رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
  • آموزش علوم استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]

ا

  • اثربخشی رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
  • اثربخشی تدریس رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
  • اثر راشبا کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 10-21]
  • اشتیاق تحصیلی تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
  • اضطراب ریاضی تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
  • اعداد فازی ارزیابی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
  • الگوی مریل تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]
  • الگوی ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب هندسه‌ی 1 پایه‌‎ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
  • انگیزه تحصیلی مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 10-19]
  • اهداف آموزشی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]

ب

  • بازنمایی ها بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
  • بدفهمی بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
  • بدفهمی راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 24-37]

پ

  • پیشرفت تحصیلی علوم مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 10-19]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 30-39]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب هندسه‌ی 1 پایه‌‎ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]
  • تدریس استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]
  • تشبیه استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]

ح

  • حالتهای اسپینی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 10-21]
  • حد تابع چرایی‌های مفهوم حد و کاربرد آن [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 1-9]
  • حرکت دایره‌ای شناسایی ضعف دانش‌آموزان در مبحث حرکت دایره‌ای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکز‌گرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]
  • حمایت آموزشی رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
  • حمایت عاطفی رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
  • حیطه شناختی اندرسون و کتاب ریاضی هفتم متوسطه اول تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]
  • حیطه شناختی بلوم و کتاب ریاضی نهم متوسطه اول تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 30-39]

خ

  • خلاقیت رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]

د

  • دانش‌آموزان تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
  • دانش‌آموزان شناسایی ضعف دانش‌آموزان در مبحث حرکت دایره‌ای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکز‌گرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]
  • دانشجومعلمان شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 36-51]
  • درس ریاضی رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
  • درس فیزیک تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 48-56]
  • دما شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 36-51]
  • دوگانگی موج-ذره اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانش‌آموزان در دوگانگی موج-ذره [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-9]

ر

  • راهکارهای پیشگیری و اصلاح راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 24-37]
  • رتبه‌بندی ارزیابی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
  • رضایتمندی ارزیابی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
  • روش تدریس تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
  • روش تدریس بایبی بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
  • روش تدریس نوین آزمایشگاهی مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 10-19]
  • روش معلم محور مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 10-19]
  • روش های تدریس سنتی رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
  • رویکرد های فعال رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
  • ریاضی راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 24-37]
  • ریاضی ابتدایی بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]

ز

  • زیست شناسی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]

س

  • سازماندهی کلاس رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]

ش

  • شیمی دهم تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]

ض

  • ضعف‌ها شناسایی ضعف دانش‌آموزان در مبحث حرکت دایره‌ای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکز‌گرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]

ع

  • علوم پایه تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
  • عوامل خلاقیت گیلفورد تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی ارزیابی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
  • فضای متری چرایی‌های مفهوم حد و کاربرد آن [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 1-9]

ک

  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]
  • کتاب ریاضی پنجم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]
  • کتاب‌ زیست‌شناسی تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
  • کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 38-50]
  • کتاب هندسه تحلیل محتوای کتاب هندسه‌ی 1 پایه‌‎ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
  • کج فهمی شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 36-51]
  • کسرها بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]

گ

  • گرما شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 36-51]
  • گیلفورد تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]

م

  • مبحث تنفس سلولی تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
  • متوسطه دوره دوم اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانش‌آموزان در دوگانگی موج-ذره [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-9]
  • مدل سازی ریاضی درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 22-29]
  • مصادیق تربیتی تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
  • معرفت دینی و قرآنی تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
  • مفروضه های نظام سلامت تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 38-50]
  • مکانیک کوانتومی اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانش‌آموزان در دوگانگی موج-ذره [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-9]
  • مهارت استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]
  • میدان مغناطیسی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 10-21]

ن

  • نظریه فازی درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 22-29]
  • نقطه کوانتومی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 10-21]
  • نگرش تحصیلی تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 48-56]
  • نیرو و شتاب مرکز‌گرا شناسایی ضعف دانش‌آموزان در مبحث حرکت دایره‌ای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکز‌گرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]

و

  • واقعیت افزوده تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
  • ویلیام رومی تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 30-39]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ارزیابی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
  • یادگیری پروژه محور تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 48-56]